lördag 10 april 2010

Trädgårdsmässa 2010 - Nordiska trädgårdar


Trädgårdsprodukter i mängder på mässan. Fantastiskt roligt med denna mångfald!

Sveper jag bara med ögat så är det svårt att ta in allt på en dag. Men med kameran fastklistrad framför ögat så har jag öronmärkt några saker innanför pannbenet samtidigt som jag kan sitta såhär i efterhand och gå igenom allt i lugn och ro en gång till.

Jag sammanfattar trädgårdsprodukterna på 2010' mässa såhär

Odlinglådor
odlingslådor
odlinglådor
odlingslådor
Betong
betong
betong
Stora korgar
stora korgar
växthus
växthus
växthus
grönsaker
grönsaker
keramik
glas
trädgårdsmode
uteliv
uteliv
uteliv
uteliv
uteliv
uteliv
ekologiskt
ekologiskt
ekologiskt
ekologiskt
återbruk
återbruk
återbruk
återbruk
hantverk
hantverk
hantverk
Vi är många som vårdar vårat trädgårdsintresse

I nästa inlägg skriver jag om företaget som jag ger allra högsta poäng på mässan och för hela denna trädgårdssäsong!


4 kommentarer:

Lillianna sa...

Det ser ut som en massa fina saker! Hade varit roligt att kunna klicka upp collaget och titta lite närmare på sakerna!
Kul med trädgårdspynt, det kommer säkert ut en hel del snyggt i butikerna i år!

/Lillianna

Britt sa...

tack för bilderna från mässan det är det närmaste jag kommer//Britt

Njut i din trädgård sa...

Lilliana,

tyvärr så har jag märkt det också, när jag gör ett kollage så går det inte att förstora bilden. Går och går gör det säkert, fast jag har bara inte klurat ut hur.

Anette sa...

Nog får man mycket inspiration på mässor och i diverse trädgårdstidningar. Själv faller jag alltid för sådana där blommiga krukor som du visar, man jag köper aldrig några.....
Nej, hos mig är alla krukor i zink sedan några år tillbaka. Tror nog det är rätt ok i "trädgårdsmodet" också. Fast några roskrukor kanske det får bli i alla fall, på nåt litet bord nånstans! /Anette

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!