lördag 10 april 2010

Trädgårdsmässa 2010 - Nordiska trädgårdar


Högsta betyg får detta företag!

Det finns inget jag inte vill ha, men plånboken varnar mig så en del får jag försöka göra själv...

Jag hoppas ni som inte hade möjlighet att besöka mässan kan få en möjlighet till lite inspiration här.


Inspirerande



Funktionellt



Kreativt





Detaljrikedom





Stilrent



Klassiskt


Snyggt


Modernt



Smart



Odlarglädje


Ordning




Barnvänligt




Det är Hasselfors som har gjort det i år! Dem fortsätter med BRA jord, utvecklar utbudet på olika sorters jordblandningar, prydnadssten och nu produktutvecklar dem med växthus i kombination med förråd, odlingslådor, och stöd för bärbuskar. Allt förpackat på ett användarvänligt sett.


Enkelt



Väl värda sitt pris!
Grattis Hasselfors!
Tack Hasselfors!





Snart visar jag Ulf Nordfjell!

2 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hkäääärliga bilder!!!
Åh vad man får vårkänslor, här i Luleå har d äntligen börjat tina lite,,,,kanske kanske vi får vår vi med snart....självklart får du låna orden:)
ha en fin helg
Kram Sari

Furulunden sa...

Så glad for at du legger ut så mange fine bilder fra Nordiska... Nyter det. Ha en riktig god søndag. Her skinner solen så nå skal den nytes. Mette

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!