Nu är äntligen detaljerna klara för hur det blir med bloggträffen på Rum & Trädgård i Kista.
Dels kommer utställaren i Antik och Kuriosamontern, (Country Hill, Sjöboden Antik & Kuriosa och Callian, Antikt & Brocante) att anordna en bloggträff klockan 14.00 på lördagen.
Mässarrangörerna har ordnat så att det finns namnskyltar att hämta ut i vårt Servicecenter där du kan fylla i ditt namn och bloggens namn. För den som skulle vilja blogga direkt från mässan så kan man när man hämtar ut sin bloggsskylt samtidigt hämta ut användarnamn och lösenord till det trådlösa nätverket, givetvis helt kostnadsfritt. Det är bara att säga att man är bloggare så får man detta av personalen.
På mässan kommer det att finnas två caféer varav det ena är döpt till vårat Bloggcafé där det ska vara bra uppkoppling till det trådlösa nätverket och därifrån kan de som vill blogga direkt. Där får vi möjlighet att träffa varandra för lite mer spontana bloggträffar.
Nu ska jag dessvärre inte dit på lördag så något träff i Kuriosa montern blir det inte, men jag ska nog ta en och annan fika i bloggcaféet.