lördag 22 november 2008

Kransarna är klara

Nu har jag bundit klart kransarna som MasterGarden börjar sälja nästa vecka. Vilken tid det tog. Fingrarna värker, men det var fanstastiskt roligt! Fick mina första kommentarer igår - på bilden med den gula rosenknoppen. Vad det värmde, inte själva kommentarerna, vilka var söta i sig, utan det som verkligen var glädjande var att några faktiskt har tittat på min bild och besökt min blogg. Helt otroligt! Jag kan inget om bloggar, började för första gången denna vecka att läsa bloggar och startade således min egen blogg. Jag har inte läst så många bloggar, men dem jag har kikat på har imponerat stort på mig. Vilken kreativitet och vilka talanger det finns därute i cyber! Lottas trädgård har något särskilt tycker jag. En personlig touch mycket information, vackra bilder, trevlig text. Jag har försökt börja följa den och några andra, men jag har inte lyckats än. Men jag lär mig hela tiden.




2 kommentarer:

Tjalle sa...

Fantastiska kransar!
Hur köper jag? Mastergarden, vart hittar jag det?

Mvh

Carl

Sara sa...

Hej!

Superfina kransar. Jag vill köpa den som har gröna detaljer. Vad kostar den?

Sara

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!