onsdag 14 januari 2009

Ett jätte tack för utmärkelsen!


Helt otroligt vad bloggvärlden har förändrat mitt liv. Startade att blogga själv och att faktiskt också läsa bloggar den 17 november förra året. Jag har på denna korta tid gjort några besök runt om i Sverige och även till helt andra delar av världen.
Jag är i Toscana säkert en gång per dag och hälsar på Veronica, en blogg jag verkligen gillar, hon skriver om sitt liv i Toscana och blandar dåtid med nutid och det är som att följa en bra bok om henne. En bra blogg helt enkelt! :) Ett varmt tack för denna utmärkelse Veronica!
Det är fantastiskt kul att göra en resa till Philadelphia, Pennsylvania och lära känna Anna of Sweden. Hon bjuder på väldigt rolig läsning med en blandning av familjeliv, trender, foton och livet här och nu. Jag sänder vidare denna utmärkelse till dig Anna och tackar för en urbra blogg!
Hej så länge alla bloggvänner!

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Jag såg din kommentar och klickade mig runt på min blogg för att se efter.
Har även sparat mailen. Där kom den från dig.
Men på bloggen från en som heter Tilde.
Hmm, funderar på vad som skett.
Det var bra att du sa till ialla fall.
Du är värd din utmärkelse så njut av den.
Men jag som inte ens är mamma hehe...
Nåja. Spelar ingen roll.
nu fann jag ju vägen in till dig istället.
Kramen Synne.

Njut i din trädgård sa...

hej synne, ja det var verkligen konstigt. Kram på dig me

anna of sweden sa...

Tack snälla för utmärkelsen.
Om du visste vad det värmer!

Veronica sa...

Visst är det roligt att blogga :)

Tack så mycket för dina fina ord. Jag blir såå glad!

Ha det så bra idag!!

Kram på dig

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!